ALBOAN:: EAE-ko nerabeak. Hurbilketa ahalduntzetik abiatuta (https://centroderecursos.alboan.org/eu/registros/6180-adolescentes-en-euskadi-una)
Centro social Ignacio Ellacuría
  • Hasiera
  • »
  • EAE-ko nerabeak. Hurbilketa ahalduntzetik abiatuta...
portada Adolescentes en Euskadi. Una aproximación desde el empoderamiento = EAE-ko nerabeak. Hurbilketa ahalduntzetik abiatuta
pdf Adolescente....pdf (538.0 KB)
pdf EAEKO_NERAB....pdf (494.0 KB)
EAE-ko nerabeak. Hurbilketa ahalduntzetik abiatuta EMAKUNDE Vitoria-Gasteiz: EMAKUNDE, 2009
Mota:Liburuak
Deskribapen fisikoa:370 pp.
Serie E:Informe = Txostena; 23
ISBN:978-84-89630-19-2
Hizkuntza:ES; EU
Gaia:
Gaikako Deskriptoreak:Nerabeak, Genero-Azterketak, Jabekuntza, Sexualitatea, Estatistikak, Osasuna
Deskriptore geografikoak:Euskal Herria
Signatura:12-EMA-ADO-2009
Kokapena: Bilbao: ale bat(eskuragarri)

Se presenta a continuación el estudio de los procesos de empoderamiento de las y los adolescentes. Factores, procesos y capacidad de negociación. Una vez señalados los objetivos principal y específicos de la investigación (capítulo 2), el capítulo 3 se destina hacia una exposición detallada del diseño metodológico, la cual se ha soportado en la confección y posterior realización en las propias aulas de un cuestionario. El capítulo 4 se destina propiamente a la exposición de los resultados. El capítulo 5 trata de sintetizar los elementos más significativos de la propia investigación.

Jarraian “Nerabeen ahalduntze-prozesuen – Faktoreak, prozesuak eta negoziatzeko gaitasuna” azterketa aurkezten da Behin ikerketaren helburu nagusiak eta zehatzak adierazita (2. kapituluan), 3. kapituluan, diseinu metodologikoaren azalpen zehatza egiten da, geletan zuzenean egindako galdeketa batean oinarritzen dena. Laugarren kapituluan emaitzak erakusten dira, zazpi atal handitan banatuta. Bosgarren kapituluan, ikerketaren elementurik adierazgarrienak laburtzen dira.